Everday

Als partner in beheer en onderhoud van grootschalige zonnestroominstallaties haalt Everday het maximale rendement uit elke installatie.

Door de ambitie was er behoefte om het bedrijf als merk te regisseren en wilden zij graag extra slagkracht op het gebied van marketing en communicatie. Met als resultaat dat Everday binnen 2 jaar is uitgegroeid tot marktleider van de Benelux!

Uitdaging

Als flexibele marketing afdeling zorgen we voor een duidelijke groeistrategie, passend bij de ambities van Everday. We vertaalden daarnaast de huisstijl naar online toepassingen. Met een sterk fundament richtten we doeltreffende campagnes in, op basis van de gestelde doelstellingen.

Het gevolg? Contactaanvragen die binnenstroomden en een merk dat toekomstbestendig is in zijn markt.

Branding

Het verder ontwikkelen van de merkstrategie en daarbij horende groeistrategie zorgen voor positieve energie; zowel binnen Everday als voor hun klanten!

Marketing

Als flexibele marketing afdeling van Everday ligt onze focus altijd op het behalen van de gezamenlijke doelstellingen.

Van social campagnes tot direct mailing-campagnes en van het meedenken en ontwikkelen voor relatiebeheer tot aan recruitment campagnes; we realiseren het samen met onze partner Everday.

Development

Voor Everday is de website het knooppunt van alle communicatie. Daarom bouwden we een website die de huisstijl versterkt én converteert. 

Daarnaast sturen we op groeidoelen, dus een custom dashboard kan daarbij niet ontbreken. Zo webben we real-time inzicht in de prestaties van onze inspanningen.

Creatie

Creatie van social content tot aan campagnes; Everday heeft altijd zicht op de status. Enkele collega’s hebben namelijk toegang tot ons systeem en zo weten ze altijd wat de status is van hetgeen waar we aan werken voor het bedrijf. Dat doen we niet vanuit wantrouwen, maar juist vanuit transparantie.