EU-Roots
Het gezondheidscentrum in Dongen. Met als credo ‘samen naar een fitter, gezonder & fijner leven’ helpen zij iedereen die op zijn of haar niveau wilt werken aan het verbeteren van gezondheid.
GOAN is voor De Vennen de marketingafdeling op afstand. We helpen het merk groeien door hun expertise zichtbaar te maken, social advertenties op te zetten & bewaken we de huisstijl.
Uitdaging
Hoe transformeren we het voor vele bekende ‘zwembad’ in Dongen naar een ontmoetingsplaats voor iedereen die aan zijn of haar gezondheid wilt werken? Dat doen we zo.
Groeistrategie
Het vertalen van de huisstijl naar online zichtbaarheid. Samen hebben we een groeistrategie opgesteld.
Development
Als flexibele marketing afdeling voor De Vennen werken we dagelijks aan het behalen van onze groeidoelen. We zetten middelen in die voortkomen uit de vastgelegde doelstellingen. Daarnaast verzorgen we nu ook alle uitingen in België
Creatie
Direct mailing campagne, super black friday en ga zo maar door.
Meer groeicases
Voor Matchmakers hebben we het bestaande logo doorontwikkeld op de kernwaarden: duidelijk, betrouwbaar & verrassend.