De Vennen

De Vennen is een gezondheidscentrum waar bewegen, preventie en herstel centraal staan.

Van het zwembad, tot fitness en fysiotherapie: alles draait om persoonlijke begeleiding bij een gezond en vitaal leven. 

Uitdaging

Samen met De Vennen legden we een sterke basis voor hun marketing en communicatie. We namen de contentcreatie en socialmediaplanning uit handen en zorgden voor een herkenbare, consistente uitstraling.

Met campagnes, visuals en een doordachte online strategie gaven we richting aan de groei van het merk. Zo ontstond een solide fundament waarop De Vennen verder kon bouwen.

Branding

Naast het doorontwikkelen van het logo tot een passend en toekomstbestendig beeldmerk hebben we de gehele huisstijl opnieuw ontwikkeld.

Met dat fundament hebben we de groeistategie bedacht waarin de focus op ledenwerving lag. Hiervoor ontwikkelden we een jaarplanning inclusief social advertentie-strategie en narrowcasting in het gezondheidscentrum zelf.

Marketing

De Vennen had behoefte aan een marketingpartner die meebeweegt met hun groei. Niet enkel uitvoeren, maar ook richting geven om groei te realiseren. GOAN stapte in de rol als flexibele marketingmedewerker en bracht structuur in alle communicatie; online, offline en intern.

Dat resulteerde in een ledenaantal waarbij de capaciteit van het centrum moest worden uitgebreid. Missie geslaagd dus!

Development

Voor De Vennen ontwikkelden we een nieuwe website die gebruiksvriendelijk, snel en visueel in lijn ligt met hun identiteit. Daarnaast bouwden we een overzichtelijk dashboard, waarmee de resultaten van de marketing inspanningen inzichtelijk werden. Zo konden we groeimomenten herkennen, campagnes beter sturen en keuzes onderbouwen met data.

Creatie

Om het verhaal van De Vennen te vertalen naar content, zorgden we voor sterke en herkenbare content die de doelgroep in beweging zet. Met foto- en videografie brachten we de energie van het gezondheidscentrum tot leven.

Van sportmomenten tot persoonlijke verhalen: elk beeld versterkt de identiteit van De Vennen. Door een constante stroom aan passende content ontstond een visuele lijn die aansluit bij het gezondheidscentrum en wat ze uitstralen.