Pilates & Yoga

Yoga en Pilates zijn beide workouts met lage impact die zich richten op souplesse en flexibiliteit. Voor het verbeteren van de algehele gezondheid: je fitheid en mentale kracht.

Pilates

Bij Pilates wordt er gewerkt aan stabiliteit, conditie, mobiliteit en een goede ”well being”.

Pilates geeft je meer controle en beheersing over je lichaam.

 Verder is Pilates een cadeautje voor beginnende sporters, voor herstellende sporters na blessures of operaties of gewoon omdat Pilates jouw manier van sporten is.

Pilates

Technische Pilates

De Pilates methode legt een sterk verband tussen haar oefeningen en je dagelijkse bezigheden. Je leert beseffen wat je je lichaam aandoet, je gaat bewuster bewegen en leven. Je werkt met name aan buikspieren, onderrug, bekkenbodemspieren, bilspieren en je heupen.

Barre training & Pilates

In deze les combineren we de Barre workouts vanuit de dans, met de oefeningen vanuit de Pilates. Op muziek, swingend, werk je aan een sterke core en conditie.

Een les die je niet mag missen. Vrolijk, fluitend start je je dag na deze fijne les.

De voordelen van Pilates

Yoga

Yoga is beweging in meditatie. Yoga is aandacht hebben voor je lichaam. Yoga is dynamisch stretchen en relaxenYoga is for every body.

Kyosan biedt de volgende vormen aan: Functional Yoga, Yin Yoga, Poweryoga, Restoritive Yoga & Meditatie.

Een aantal keer per jaar zijn er gastdocenten met de volgende lessen:  Yoga for Back Pain, Sleep Yoga, Yoga for Runners and Cyclists. In alle groepen is er een maximaal aantal personen van 10. 

De voordelen van Yoga

inspiratie en motivatie

Ervaar de energie van onze groepstrainingen en krijg de aandacht en inspiratie van onze ervaren en enthousiaste docenten.

Namaste

Geïnspireerd?

Neem een gratis introductieles

Ik wil:

Vertel ons wat jouw doelen zijn. Kies er meerdere.

Select your plan:

Choose the most comfortable way to train.

I’am:

Stuur je informatie, zodat wij je kunnen bereiken.